A l'inici de curs, a la llar on va el meu petit ens van demanar que portéssim un coixí que fos especial per a ell. He de dir que el meu fill MAI li ha fet un apreci especial a cap coixí, nino, manteta ni res per l'estil, així que alguna cosa havia d'inventar.
Vaig decidir agafar un coixí que tenia de l'Ikea i fer-li una funda, tenir-lo uns dies voltant per casa i dir-li cada cop que el véiem que era el coixí del Blai, perquè almenys li resultés familiar un cop el deixéssim a la classe. I va funcionar!!!
Al empezar el curso, nos pidieron en la guarde que llevásemos una almohada o cojín que fuera especial para el peque. Partiendo de que mi hijo nunca le ha hecho un aprecio especial a ningún cojín, muñeco, mantita ni nada por el estilo, alguna cosa tenía que inventarme.
Decidí coger una almohada que tenía de Ikea y hacerle una funda, tenerla unos días dando vueltas por casa y decirle cada vez que la veíamos que era su almohada, para que almenos le resultase familiar una vez la dejásemos en clase. Y funcionó!!!
Projecte súper fàcil per a principiants com jo. Només vaig agafar una funda que ja tenia per casa i a copiar ;). Costura expréss, en un ratet ja la tenia feta i sense cap complicació.
Proyecto súper fácil para principiantes como yo. Solo cogí una funda que ya tenía por casa y a copiar ;). Costura expréss, en un ratito ya la tenía hecha y sin ninguna complicación.
I el kit sencer per començar el curs, coixí especial i bata escolar Naii, que ja us vaig ensenyar aquí.
Y el kit completo para empezar el curso, almohada especial y bata escolar Naii, que ya os enseñé aquí.
No hay comentarios:
Publicar un comentario