miércoles, 27 de noviembre de 2013

MsMSW Calcetes retro / MsMSW Braguitas retro



La segona proposta de La Pantigana per la MsMissima Sew Week eren unes calcetes retro en col·laboració amb Pandielleando. I aquesta vegada si que vaig arribar a apuntar-me, no com amb la faldilla Siri, que em vaig despistar un cap de setmana i se'm va passar el plaç...
Bé, jo vaig decidir provar el biaix elàstic ja que de casualitat en vaig trobar en una merceria a prop de casa, així que era l'ocasió perfecta.
Com sempre, tot és millorable, sobretot en els acabats, però estic molt satisfeta. El biaix es cus la mar de bé, jo ho vaig fer amb puntada zig-zag i cap problema.

La segunda propuesta de La Pantigana para la  MsMissima Sew Week eran unas braguitas retro en colaboración con Pandielleando. Y esta vez si que llegué a tiempo para apuntarme, no como con la falda Siri, que me despisté un fin de semana y se me pasó el plazo....
Bueno, yo decidí probar el bies elástico, ya que de casualidad encontré un poco en una mercería cerca de casa, así que era la ocasión perfecta.
Como siempre, todo es mejorable, sobretodo en los remates, pero estoy muy satisfecha. El bies se cose muy bien, yo lo hice con puntada zig-zag y ningún problema.




M'ha encantat aquest projecte, és molt assequible per les que comencen com jo, i les calces són comodíssimes, ja estic pensant en fer-me unes altres!!!
Moltes gràcies a La Pantigana per la iniciativa i aquí em quedo, esperant amb candeletes la pròxima proposta.

Me ha encantado esta propuesta, es muy asequible para las que empiezan como yo, y las braguitas son comodísimas, ya estoy pensando en hacerme otras!!!
Muchas gracias a La Pantigana por la iniciativa y ahora, a esperar la próxima propuesta.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Blogging tips