jueves, 7 de noviembre de 2013

Funda per agulles / Funda para agujas




Durant l'embaràs vaig iniciar-me en el món de la mitja, i després d'un temps, tenia un munt d'agulles repartides per tot arreu sense cap ordre... Vaig estar buscant alguna solució i de sobte, vaig ensopegar amb aquest tutorial de El Arca de Glops que em va solucionar el problema.

Durante el embarazo empecé a tejer con dos agujas, y después de un tiempo, tenía un montón de agujas repartidas por ahí sin ton ni son... Buscando ideas, tropecé con este tutorial de El Arca de Glops que me solucionó el problema.

El tutorial és per agulles de ganxet, així que el vaig haver d'adaptar a les mides que m'interessaven, que eren aquestes:

El tutorial es para agujas de ganchillo, así que lo tuve que adaptar a las medidas que me interesaban, que eran estas:

- 2 rectangles de roba de 60 x 45 cm pel cos / - 2 rectángulos de tela de 60 x 45 cm para el cuerpo
- 2 rectangles roba de 54 x 20 cm per la solapa / - 2 rectángulos de tela de 54 x 20 cm para la solapa
- 1 peça de 60 x 34 cm pels compartiments / - 1 pieza de 60 x 34 cm para los compartimentos
- 2 peces de 60 x 4 cm per les tires / - 2 piezas de 60 x 4 para las tiras
- 1 rectangle de 60 x 45 cm de boata / - 1 rectángulo de 60 x 45 cm de boata

El procés de com ho vaig fer ho trobareu perfectament explicat aquí.

El proceso de cómo lo hice lo encontraréis perfectamente explicado aquí.





Va ser el meu primer projecte de costura, i tot i que crec que vaig descosir més que cosir, vaig quedar prou contenta. El biaix me va donar alguns problemes però després de molt batallar encara va quedar força passable...

Fue mi primer proyecto costuril, y a pesar de que estoy convencida que descosí más que cosí, quedé satisfecha con el resultado. El biés se me resistió bastante pero después de mucho batallar aún quedo bastante pasable....




I au, aquí la meva bosseta desplegada, falten algunes agulles però és que tornen a estar enfeinades!!!

Ala, aquí mi bolsa desenrollada, faltan algunas agujas pero es que vuelven a estar atareadas!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Blogging tips