lunes, 5 de octubre de 2015

Frog & Frog



La percepció del temps és molt variable segons cada persona, jo soc d'aquelles que em dutxo en dos minuts, sempre acabo en un segon i tot allò que va passar fa més d'uns dies realment va passar fa milions d'anys.... Dit això, fa almenys un milió d'anys que us vaig ensenyar aquest conjunt aquí, i on evidentment deia que esperava fer una entrada en breu. El breu han estat més de dos mesos però què es podia esperar coneixent el meu concepte de la temporalitat!

La percepción del tiempo es muy variable según cada persona, yo soy de aquellas que me ducho en dos minutos, siempre acabo en un segundo y todo aquello que pasó hace ya unos días realmente ocurrió hace millones de años.... Dicho esto, hace almenos un millón de años que os enseñé este conjunto aquí, donde evidentemente decía que esperaba hacer una entrada en breve. El breve han sido más de dos meses pero qué se podía esperar conociendo mi concepto de la temporalidad!




Samarreta Frog Eggs i pantaló Jolly Frog de la Ottobre 03/2015. Al principi semblava que el conjunt havia quedat enorme, però ens ha arribat justet a finals d'estiu.

Camiseta Frog Eggs y pantalón Jolly Frog de la Ottobre 03/2015. Al principio parecía que el conjunto había quedado enorme, pero nos ha llegado justito al acabar el verano.




La samarreta no té cap misteri, les mànigues rematades amb puny i amb coll obert pel lateral. Al coll la vaig liar una mica, perquè no vaig girar el puny al costat que quedava obert i l'acabat no és massa bonic. A més, no tenia snaps i al final vaig cosir a mà l'obertura ja que li passava el cap de sobres.

La camiseta no tiene ningún misterio, mangas rematadas con puño y con cuello abierto en el lateral. En el cuello la lié un poco porque no giré el puño al final del lado que quedaba abierto y el acabado no es de lo más bonito que digamos. Además, no tenía snaps y al final cosí la abertura a mano ya que la cabeza le pasaba de sobras.




Pantaló molt senzill de cosir i que ens ha resultat comodíssim durant tot l'estiu. Llàstima que no en fes més perquè ha sigut dels que més hem fet anar. Porta la cintura de puny, encara que li vaig haver de posar goma perquè la roba es dóna molt, cosa que em fa una mica de ràbia. I li vaig fer puntada decorativa a totes les costures com deia la revista i la veritat és que m'ha encantat!

Pantalón muy sencillo de coser y que nos ha resultado comodísimo durante todo el verano. Lástima de no coser más porque ha sido de los que más hemos usado. Lleva la cintura de puño, aunque tuve que meterle goma porque la tela se daba mucho, cosa que me da mucha rabia. Y le hice una puntada decorativa en todas las costuras como indicaba la revista y la verdad es que me ha encantado!






I amb aquests ullassos i aquesta cara de "mama, potser ja n'hi ha prou de fotos per avui..." us desitjo una molt bona setmana!!!

Y con estos ojazos y esta carita de "mamá, quizás ya vale de fotos por hoy..." os deseo una feliz semana!!!






Aprofito per enllaçar a Fans d'Ottobre que ja fa segles de l'última vegada ;)

Aprovecho para enlazar a Fans de Ottobre que ya hace siglos de la última vez ;)

4 comentarios:

  1. Te ha quedado un conjunto precioso!!!
    A tu peque le sienta genial....aunque sinceramente, a tu peque cualquier cosa le quedaría genial, vaya ojazos!!
    Muchas gracias por compartir tus costuras y parte de tu tiempo con nosotras.
    Besos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias a vosotras por comentar!!! Hace mucha ilusión!!! Un abrazo!

      Eliminar
  2. Ohhhh!! Primer de tot dir-te que el teu nen és un nino!! Que maco, mare meva!
    El conjunt molt xuli! Ja saps què et toca, per l'estiu vinent el mateix en unes quantes talles més grans!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies!! Doncs em sembla que sí, que si no trobo un bàsic millor, en cauran uns quants!!

      Eliminar

Blogging tips