jueves, 23 de julio de 2015

Samarreta sense mànigues / Camiseta sin mangas



Quasi un mes sense aparéixer per aquí, a cagar els propòsits!!! Ni portar el blog al dia, ni publicar més sovint, ni una proposta per setmana.... vaja, un desastre total!!!
Però perquè no es digui, no deixarem passar el juliol sense ensenyar-vos alguna coseta, que la veritat, és que en tinc un munt...

Casi un mes sin aparecer por aquí, a cagar con los propósitos!!! Ni llevar el blog al dia, ni publicar más a menudo, ni una propuesta por semana.... vaya, un desastre total!!!
Pero para que no se diga, no dejaremos pasar julio sin enseñaros alguna cosita, que no será porque no las tenga...




Bé, aquí va una de les samarretes que li he fet a la meva boleta particular. El patró l'he fet a ull, amb una que tenia per casa (he de confessar que és la primera cosa feta a ull que m'ha quedat bé, reconec que no és el meu fort)

Pues bien, aquí va una de las camisetas que le he hecho a mi bolita particular. El patrón está sacado a ojo, con una que tenía por casa (tengo que confesar que es la primera cosa usando el ojímetro que me ha quedado bien, reconozco que no es mi fuerte)




El coll i les sises rematades amb puny. Aquesta vegada si que estic contenta, que m'han sortit a la primera i molt decents (tot és millorable però sent colls i venint de mi...). D'acord, podia haver passat la planxa per aplanar-les una mica abans de posar-li però és el que té ser impacient!

El cuello y las sisas rematadas con puño. Esta vez si que estoy contenta, que me han salido a la primera y muy decentes (todo es mejorable, pero siendo cuellos y viniendo de mi...). Vale, podía haber pasado la plancha para aplanarlas un poco antes de ponérsela pero es lo que tiene ser impaciente!

Roba de ratlles / Tela de rayas: Del mercat del costat de casa 
Punys / Puños: La pantigana

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Blogging tips