jueves, 5 de marzo de 2015

Faldilla reversible / Falda reversible - RUMS #10/15



Avui fa un any de la meva última participació al RUMS, exactament al #10/14 i em feia il·lusió tornar aquesta setmana... però quasibé no arribo!!!
Entrada ràpida per ensenyar-vos aquesta faldilla reversible que em vaig fer ja fa un temps però que amb el final de l'embaràs encara no l'he fet servir massa...

Hoy hace un año de mi última participación en el RUMS, exactamente en el #10/14 y me hacía ilusión volver esta semana.... pero por poco no llego!!!
Entrada rápida para enseñaros esta falda reversible que me hice ya hace un tiempo pero que con el final del embarazo aún no la tengo demasiado usada...




No tinc moltes fotos amb la faldilla posada, de fet només en tinc d'un costat, així que l'altre costat li poso a la taula ;)

No tengo muchas fotos con ella puesta, de hecho solo tengo de un lado, así que el otro lado se lo pongo a la mesa ;)




El patró l'he tret d'una faldilla que em van deixar, tot i que li he fet algunes modificacions. Les robes són una wax portada directament de l'Àfrica, i una loneta que vaig comprar d'oferta. La cintura és un tros de roba que em va sobrar de fer els baixos a unes cortines (està vist que no s'ha de tirar res!!!)

El patrón lo saqué de una falda que me dejaron, aunque le he hecho algunas modificaciones. Las telas son una wax traída directamente de África, y una loneta que compré de oferta. La cintura es un trozo de tela que me sobró de hacer los bajos a unas cortinas (está visto que no hay que tirar nada!!!)




Vaig a rumsejar una miqueta a veure si agafo inspiració!!! Bon cap de setmana!!!

Voy a rumsear un poquito a ver si me inspiro un poco!!! Feliz fin de semana!!!


6 comentarios:

  1. M'encanta!! Les teles són genials!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies, a mi la wax em te el cor robat!!

      Eliminar
  2. Preciosa falda!! Las telas muy chulas!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchísimas gracias!!! Las telas a mi me encantan, y aún me queda algún un trocito para otro proyecto, así que tendré que ir pensando...

      Eliminar

Blogging tips