jueves, 10 de octubre de 2013

CC Bata Escolar Naii

Naii ens proposava fa unes setmanes aquest CC per fer una bata escolar, i aprofitant que el meu petit havia de començar la llar i encara no teníem bata, m'hi vaig apuntar.

Naii nos proponía hace unas semanas  este CC para hacer una bata escolar, y aprovechando que mi peque empezaba la guarde y aún no teníamos bata, me apunté.



El meu primer CC i us asseguro que no serà l'últim. M'ho he passat genial fent-ho, soc de les que treballa millor sota pressió, tot i que no vaig poder fer-ho dins del plaç gràcies a un tal Murphy que es va entestar en que aquells dies tot se m'havia de posar de cul!!!
Menys mal que la setmana després els astres es devien alinear al meu favor perquè tot va anar sobre rodes i no vaig tenir complicacions per acabar la bata.

Mi primer CC y os aseguro que no será el último. Me lo he pasado genial haciéndolo, soy de las que trabaja mejor bajo presión, aunque no pude terminarlo dentro del plazo gracias a un tal Murphy que se empeñó en que aquellos días todo tenía que salirme del revés!!!
Menos mal que la semana siguiente los astros debieron alinearse a mi favor porque todo fue sobre ruedas y no tuve más complicaciones para terminar la bata.


Estic contenta, era la meva primera peça de roba i vaig ser capaç d'acabar-la. Satisfeta. Té errors, està clar, però la següent (que ja la tinc en marxa), segur que surt millor.

Estoy contenta, era mi primera prenda y fui capaz de terminarla. Satisfecha. Tiene fallos, está claro, pero la siguiente (que ya la tengo en marcha), seguro que sale mejor.


Moltes gràcies Naii per aquest CC, pels patrons, les explicacions,...fas que tot això sigui una mica més fàcil per les que acabem de començar!!!

Muchas gracias Naii por este CC, por los patrones, las explicaciones,...haces que todo esto sea un poco más fácil para las novatillas como yo!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Blogging tips