viernes, 28 de agosto de 2015

Samarreta cotxes / Camiseta coches




I una altra vegada una eternitat sense passar per aquí, amb la d'entrades a mitges que tinc!!! Però és que això de tenir als dos petits a casa és terrible, ni un minut de treva em donen, que quan no és un, és l'altre...

Bé, fa un temps us ensenyava aquesta samarreta, i llavors vaig dir que seria la primera i l'última raglan naii de la temporada, que volia provar uns patrons que tenia calcats de l'Ottobre,... doncs sabeu què, que a dos dies de marxar de vacances va i me n'adono que anàvem molt curts de samarretes en aquesta casa, i vaig pensar que no era el moment de fer provatures amb patrons nous, així que com sempre, vaig acabar amb el patró de la raglan naii a la mà, i els de l'Ottobre, a la caixa dels pendents!

Y otra vez una eternidad sin pasar por aquí, con la de entradas a medias que tengo!!! Pero es que esto de tener a los dos enanos en casa es terrible, ni un minuto de tregua me dan, que cuando no es uno, es el otro...

Bueno, hace un tiempo os enseñaba esta camiseta, y entonces dije que sería la primera y la última raglan naii de la temporada, que me apetecía probar unos patrones que tenía calcados de la Ottobre.... pues bien, a dos días de irnos de vacaciones me di cuenta de lo cortos que íbamos de camisetas en esta casa, y pensé que no era el momento de hacer probaturas con patrones nuevos, así que como siempre, terminé con el patrón de la raglan naii en las manos, y los de la Ottobre, en la caja de los pendientes!




Què dir d'aquest patró? Que m'encanta, que ens encaixen les talles a la perfecció, que ja el cuso força ràpid,...

Qué decir de este patrón? Que me encanta, que nos encajan las tallas a la perfección, que ya lo coso bastante rápido...

Últimament tenim una falera amb els cotxes que és fora de sèrie, així que aquesta samarreta, sense cap mena de dubte, ha estat l'èxit de l'estiu!

Últimamente estamos en modo coches de una forma que empieza a ser preocupante ;), así que esta camiseta, sin ninguna duda, ha ido el éxito del verano!




No s'aprecien massa els detalls, perdoneu però les fotos que tenia no han donat més de si, però estic força contenta, ratlles casades, coll decent,... i dic només decent perquè tot i que la costura ha quedat prou bé, se m'ha desbocat molt, tot i que crec que sé perquè ha sigut. Sempre deixava marge de costura al coll però no sé on em va semblar llegir que no se n'havia de deixar i aquest cop ho vaig fer així... resultat, escot una mica massa gran pel meu gust. No ho tornaré a repetir :)

No se aprecian demasiado los detalles, perdonad pero las fotos que tenía no han dado más de si, pero estoy contenta, rayas casadas, cuello decente,... y digo solo decente porque a pesar de que la costura en si ha quedado bastante bien, se me ha desbocado mucho, aunque creo saber porqué ha sido. Siempre dejaba margen de costura en el cuello pero no sé dónde me pareció leer que no se tenía que dejar y esta vez lo hice así.... resultado, escote un poco demasiado grande para mi gusto. No lo volveré a hacer :)




Roba estampada / Tela estampada: Good-Juju-Box en Dawanda
Roba de ratlles / Tela de rayas: Telas.es
Roba de puny / Tela de puño: La Pantigana Shop

4 comentarios:

  1. ¡Qué monada! Yo creo que al cuello lo único que le pasa es que el ribete es un poco demasiado largo (o de una tela con poca recuperación), ¿no? Da igual, la camiseta es preciosa y es un éxito, ¡pues un diez!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Creo que es un poco de todo.... porque todas las que hice sin dejar margen me han quedado muy anchotas de cuello, y cada una lleva un puño distinto. Habrá que seguir insistiendo con estos cuellos, que no hay manera!!!

      Eliminar
  2. Què xula, molt bonica! I si a sobre ell està supercontent... què més dóna un coll una mica desbocat?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ell està encantadíssim, està més que amortitzada!!! La veritat és que a vegades som una mica massa exigents però trob que és la millor manera per millorar!!!

      Eliminar

Blogging tips