viernes, 11 de abril de 2014

Com fer uns camals de cowboy / Cómo hacer unas perneras de cowboy




Bé, com fa dies que no cuso i no tinc res nou per ensenyar, avui vinc amb una altra entrada que tenia molt endarrerida, l'altra disfressa que li vaig fer al Blai aquest carnaval. Aquesta vegada havia d'anar en consonància amb la resta de la colla, així que un sheriff de l'oest quedava que ni pintat!!

Bueno, como hace días que no coso y no tengo nada nuevo para enseñaros, hoy vengo con otra entrada que tenía muuuuy retrasada, el otro disfraz que le hice a Blai este carnaval. Esta vez tenía que ir en consonancia con el resto del grupo, así que un sheriff del oeste quedaba que ni pintao!!




És una disfressa la mar de fàcil ja que l'únic que s'ha de fer són els complements. El Blai anava amb texans, una camisa de quadres, una armilla de cuir que ens va portar el meu germà del Marroc i unes botes marrons. Així que faltaven els tocs. Un barret de cowboy i l'estrella de sheriff que vaig comprar en una botiga de disfresses, i un mocador i els camals, que els vaig fer jo en una estoneta.

Es un disfraz súper sencillo ya que lo único que hay que hacer son los complementos. El peque iba con vaqueros, camisa de cuadros, un chaleco de cuero que nos trajo mi hermano de Marruecos y unas botas marrones. Así que solo faltaban los toques. Un gorro de cowboy y la estrella de sheriff que compré en una tienda de disfraces, y un pañuelo y las perneras, que los hice yo en un ratito.




La foto és a l'acabar la rua, i ja anem una mica desgavellats, sense estrella, sense gorro i amb el bolquer ple de confetti!!!

La foto es al terminar el pasacalles, y ya vamos un poco desaliñados, sin estrella, sin gorro y con el pañal lleno de confetti!!!

El mocador no té cap secret, un triangle al que li vaig cosir un repunt a les vores perquè no es desfilés, lligat amb un nus al coll i prou.
I els camals els vaig fer amb feltre marró. La veritat és que no vaig tenir temps de buscar com fer-los, així que vaig anar fent sobre la marxa, però crec que van quedar prou bé...

El pañuelo no tiene ningún misterio, un triángulo al que le hice un pespunte a los bordes para que no se deshilachase, atado con un nudo en el cuello y listo.  
Y las perneras las hice con fieltro marrón. La verdad es que no tuve tiempo de buscar cómo hacerlas, así que fui haciendo sobre la marcha, pero creo que quedaron bastante bien... 




Amb el feltre doblegat per la meitat folrar un camal del pantaló i fixar-lo amb agulles deixant un parell de cm a cada banda de marge.

Con el fieltro doblado por la mitad forrar una pierna del pantalón y fijarlo con agujas dejando un par de cm de margen a cada lado.




Marcar per allà on volguem que vagi el camal, tant per davant com per darrere (intentant que coincideixi) i tallar.

Marcar por donde queramos que vaya la pernera, tanto por delante como por detrás (intentando que coincida) y cortar.






Fer un repunt per la part exterior del camal a uns 2cm de la vora però sense cosir als pantalons.

Coser por la parte exterior de la pernera a unos 2cm del borde pero sin coser a los pantalones.




Fer uns talls al sobrant a mode de serrell.

Hacer unos cortes en el sobrante a modo de flecos.

 


Com el Blai és petit i no volia estar patint per si li queien els camals a mitja tarda, els hi vaig fixar amb unes puntades a la cintura del texà i així m'assegurava que no els perdríem!!!

Como Blai es aún pequeño y no quería estar sufriendo por si se le caían las perneras a media tarde, las fijé con unas puntadas a la cintura del vaquero y así me aseguraba que no los perderíamos!!!




Un cop tallat el serrell del lateral, tallar-lo de dalt a baix perquè quedi obert.

Una vez cortado el flequillo del lateral, cortarlo de arriba a abajo para que queden los flecos sueltos.




Ajustar bé el camal al pantaló i fer un repunt per la part interior. Tallar el sobrant i repetir amb l'altra cama.

Ajustar bien la pernera al pantalón y coser la parte interior. Cortar el sobrante y repetir con la otra pierna.




Podeu posar un cinturó si en teniu, però com no era el meu cas vaig fer-ne un amb una tira de feltre. No està cosit ni res, simplement ficat pels passadors del cinturó.

Podéis poner un cinturón si tenéis, pero como no era mi caso, hice uno con una tira de fieltro. No está cosido ni nada, simplemente metido por los pasadores del cinturón.




I com sempre, la foto farcida!!!

Y como siempre, una foto con relleno!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Blogging tips